söndag 8 november 2009

Ikea i Malmö


Nya jättestora Ikea i Malmö förärades av ett besök av mig och Mia denna söndag eftermiddag och tusentals andra besökare. Jag shoppade lite praktiska saker som en ny köksklocka eftersom den gamla ramlat ner och gått sönder när jag var på Costa Rica. Efteråt körde jag Mia in i stan och vi tog helgens första riktiga Latte Machiato.

Johny bjöd på kvällsmat - ett vietnamesiskt mål blev det medan vi ställde i ordning inför Barsklassen i Malmö som jag håller kvällarna här den 11 och 12 november. Vill du veta mer om Access Consciousness så håller jag en introduktions kväll nu på tisdag den 10 november kl.18.00 i Lund. Du är naturligtvis varmt välkommen och läs gärna mer om detta på http://www.accessconsciousness.nu/.

Igår hade vi en fantastisk Barskurs i Lund totalt var vi 9 stycken. Jag hade förmånen att få arbeta med 4 män och 4 kvinnor denna häftiga lördag. Vi höll till i K-Yogas jättemysiga lokaler som jag även lånar till nästa Barskurs den 28 november i Lund.

Sedan ska jag dessutom hålla en Frigörande Dans dag på K-Yoga lördagen den 21 november som det börjar bli dags att anmäla sig till. Tänk att ägna kroppen full uppmärksamhet i rörelse en hel dag. Är det något du vill ge dig själv i gåva? Mer info hittar du på http://www.levarp.se/

I övrigt har jag blivit kallad och vittna i tingsrätten, gratulerat Marika på födelsedagen, jobbat som kontaktperson, prövat ett café spel på Facebook och varit ovanligt seg sedan jag kom hem från från Costa Rica kanske är det återhämtningen från tidsomställningen på 7 timmar eller att landa i det som är mitt nya jag efter en fantastisk spännande och intensiv mycket klargörande utbildning i att riktigt leva livet.

Mer om detta på introkvällen på tisdag och sedan håller jag min första Foundation och Level 1 den 13+14 och 15+16 november i Lund. Vågar du möta ditt verkliga jag? Vara dig själv och ändra världen - lockar det dig det minsta? Då är detta något för dig helt klart.

Vad är de oändliga möjligheterna?

Inga kommentarer: