torsdag 19 november 2009

Att generera ett härligt liv...


Access Consciousness som genererades av Gary Douglas för 20 år sedan lever ett eget liv och vi är många som lever och arbetar med verktygen som växt fram genom åren.


När vi var på Costa Rica där 7 dagars kursen hette "End the stupidity and create your own reality" hände det mycket med mig.


Det handlade mycket om att vi väljer vårt drama och trama. Det gick verkligen in på djupet och jag som trodde jag nästan slutat - insåg att jag njuter av det och väljer det, på ett helt annat sätt än tidigare. Jag har däremot efter denna insikt faktiskt börjat välja det mindre och mindre. Hur blir det bättre än så?


Istället genererar jag mitt liv. Så idag har jag bytt Bars med Björn Eneke, homeopat, som ska bli Certifierad Barsfacilitator han med och som kommer att gå Jesper Nilssons barskurs på söndag i Malmö. Ätit lunch med 2 gamla kursare som verkade ganska ointresserade av Access Consciousness om jag jämför med alla andra jag pratar med. Vad annat är möjligt?


Mary min irländska väninna kommer i december för att gå Barskurs och Foundation i Malmö även om jag berättade att det finns en härlig Tammy som håller kurser på Irland. Så jag pratade med Tammy om att komma till Irland och hålla Bars kurser så att det blir lite certifierade barsfacilitators på Irland och Mary vill bli en sådan. Häftigt va?


Jag reste hem om Cina och träffade hennes lille grabb Vincent och även Cina vill gå Barsutbildningen tillsammans med sin dotter Emily så vi får se när det blir. Efter 2 goda koppar kaffe så bar det hemåt till Intro kvällen som jag även kallade workshop.


Det kom 4 stycken och 2 ställde in pga av sjukdom. Alla hade fått mitt nyhetsmail och vi hade inte träffats förut. 2 kom från Båstad och en från Göteborg. Alla 4 som kom vill nu gå kurser inom Access Consciousness och ska starta med Bars. Hur blir det bättre än så här?


Vill ha mitt nyhetsmail så bara maila mig på eva@levarp.se.


En annan lustig grej som hände idag var att Vistaprint som gjort mina fina visitkort hade skickat någons annans kort i 2 lådor så när jag bad dem skicka rätt och så skickar de 1500 nya kort. Helt underbart eftersom så många vill ha dem. Hur blir det bättre än så?


Sedan har jag lyckats bli bjuden på kaffe när jag minglade med caféägaren på ett av de trevligare caféerna i Lund eftersom min planerade kaffedejt missat tiden. Vi pratade personlig utveckling och Bars och han blev intresserad av att prova så jag hoppas han hör av sig snart -han fick ett kort, såklart.


Kaffedejten, min underbart schyssta tryckare, ville ta en lunch istället så Elias på Govindas serverade oss lika god mat som vanligt och det är vi många som tycker eftersom där är smockfullt på lunchen. Vi avslutade med en kopp kaffe snett över gatan och jag blev bjuden på hela kalaset. Även tryckaren blev intresserad av Access Consciousness och vi brukar samtala om att ta sig utanför boxen så vi får se om han väljer detta. Att leva i non-kontextual reality. Det är alltid ett aktivt val att välja medvetenhet.


Jag är i receivingmode och tar tacksamt emot allt i denna märkligt magiska värld. Imorgon ska Maja göra mina bars och jag hittade jättebilliga, perfekta behandlingsbänkar i aluminium på Tradera så snart har jag 3 stycken bänkar och det är bra när jag ska hålla alla mina stora klasser. Vad är de oändliga möjligheterna?


All of life comes to us with ease joy and glory!!

Inga kommentarer: