tisdag 17 november 2009

Nytt utskick


BE YOU &

CHANGE THE WORLD

Mitt liv har verkligen ändrats till det bättre sedan jag kom i kontakt med Access Consciousness och alla processer och verktyg. Jag har lärt mig enormt mycket på min resa till att bli Access facilitator. Något som NU är det roligaste jag vet.

Jag söker fler lekkamrater som precis som jag vet (eller hoppas) att livet inte behöver vara så allvarligt utan kan vara mest skoj och alldeles underbart härligt emellanåt. Vad är de oändliga möjligheterna?

All of life comes to us with ease, joy and glory!


Så varmt välkommen på en Access Consciousness Intro/Workshop nu på torsdag den 19 november i centrala Lund kl. 18-21. Kostnad 150 kronor. Plats meddelas vid anmälan.

Access Bars, som nyligen introducerats i Sverige efter snart 20 år runt om i världen, hjälper dig att frigöra låst energi och begränsningar från ditt liv. Det kan liknas vid att rensa bort gamla filer från hårddisken på en dator och lämnar mer plats åt DIG att vara mera DU...

Många som använder sig av Access Bars upplever att det distraherande tankebruset tystnar och att relationerna till omgivningen förbättras betydligt. Access Bars används framgångsrikt som stressreduktion både på barn och vuxna.

Barskurser: I Lund

Lördag den 21 november kl 9.00-17.00 samt lördag den 28 november kl 9.00-17.00

I Malmö lördag den 5 december 9.00-17.00.

Söndag den 6 december kl 9.00-17.00 startar Foundation 2 dagar och lördag den 12 december kl 10.00-18.00 startar Level 1 i 2 dagar. Här lär du dig mer om det du borde fått reda på av dina föräldrar och i en bok när du kom till jorden så du var lite mer förberedd och kunde leva ditt liv i glädje. Bättre nu än aldrig!

Läs mer om detta på www.accessconsciousness.nu. Är du inte nyfiken att komma med på resan och upptäcka lite mer om vad du är och inte är?

Sedan har jag kommit i kontakt med fantastiska vitaminer och mineraler med mängder av anti-oxidanter som jag brinner av att få dela med mig om i dessa märkliga vaccinationstider. Så vill du höra mer om CHEWS4HEALTH så är jag riktigt sugen på att berätta mer om dessa goda tuggtabletter för dig.

Vad är de oändliga möjligheterna?

Glädjefulla hälsningar

Eva Ardenmark

Om du har några frågor ring 0734 -16 12 77 eller maila eva@levarp.se

www.levarp.se, www.reconnective.se, www.accessconsciousness.nu

Inga kommentarer: