tisdag 24 november 2009

Novembertisdag


Idag har solen lyst på alla i Lund och jag gick inte ut förren det skymde och var kallt och blåsigt. Jag vet att människor är väldigt väderberoende så det är så härligt när solen tittar fram för då brukar det komma många fler leenden.


Jag hade del 2 av en personlig Reconnection idag och det var kraftfullt som vanligt sedan var intresset för Access Consciousness såklart där med. Hur blir det bättre än så?


En oannonserad Access Intro/workshop i Lund den 1 december 18.00-21.00. Kom och prova om det är något för dig med...

Anmälan med namn och kontaktinfo till eva@levarp.se eller 0734-161277.


Annars har jag ringt och trixat. Mina och Johnys Barskurser kom med i Ajkons nyhetsbrev och på Ajkons hemsida i kalendariet. Vilka är de oändliga möjligheterna? Nu har jag postat flyers till Göteborg där jag håller intro/workshop den 10 december och den 29 januari för att sedan hålla en Barskurs den 30 januari. Jag har hittat ett bra tryckeri Lexis i Lund och de är så bra och prisvänliga.


Alla kommande kurser i Malmö i november och december har kursdeltagare och blir av. Det ska bli mycket spännande att hålla min första Access Level 1 den 12 december och sedan kan deltagarna ta nästa kurs var de så önskar med Dain Heer och/eller Gary Douglas och det vet jag att många vill. Är det inte häftigt? Allt rullar på och jag får förfrågningar från många olika städer. Så det jag inte gjort är att ha tagit fram en liten lätt presentation - det går inte lätt så jag drar på det och dessutom känner jag att jag har en vilodag efter den intensiva gårdagen.

Igår hade jag en mycket intressant dag klockan rinde 8.10 klockan trots att jag ställt den på 7.30. Det blev stressigt att hinna in i duschen, köa på motorvägen och i Malmö för att slutligen hitta en parkeringsplats och rusa till tingsrätten. Klockan 9.00 skulle jag vara där och vittna för andra gången, denna gången skulle de starta med mig och i en dryg timme åberopade de mitt minne som mest befinner sig som mitt sinne i nuet och i glömska. Så det var både märkligt och svårt att redogöra för händelser över 1 år tillbaka i tiden.

Efter det tog jag till min vän Jesper som lovat att låna ut sin behandlingsbänk till mig när han reser ända bort till Australien och utbildar sig vidare inom Access Consciousness till facilitator precis som jag. Vi kommer att bli många i skåne. Tur att jag gillar och gärna vill resa.

Hemma och vände lite kort och klarade av lite praktisk innan jag drog iväg och var kontaktperson. Den cykelturen var inget vidare i snålblåst och regn men det var bara i de minuterna. Efter att ha sällskapat på lunch och shoppat på bla Indiskan så skyndade jag mig hem och hade en Bars behandling och när det var klart så var jag sen till Malmö igen eftersom det var måndag och Frigörande Dans i Malmö. Inga marginaler denna dag. Vi dansade Delpersonligheter och det var några som fick aha upplevelser. Jättekul. Kroppen ville ha en fisburgare från McDonalds efter så det blev fick den.

Nä nu somnar jag snart för jag är så sömnig - alldeles för många långa sena nätter i mitt liv på senaste tiden.

Inga kommentarer: