måndag 9 november 2009

Dansdag i Malmö


Snurrigt.. Jag sitter uppe alldeles för länge om nätterna och ändå får jag inte allt gjort. Idag fick jag i alla fall i princip städat undan för första gången sedan jag kom hem från Costa Rica. Imorgon ska jag tvätta en rejäl tvättkorg och städa toaletterna innan det blir Intro kväll om Access Consciousness hemma hos mig. Vi verkar bli ganska många om alla som ska lämna besked imorgon kommer. Jättekul!!


Kontaktpersonskapet ställdes in och det skulle bli delpersonlighets tema på den Frigörande dansen idag. Det blev det inte. Väl framme hittade jag inte min IPOD så det blev frågan: Vad annat är möjligt. 2 av kursdeltagarna hade skivor med afrikansk, spansk och salsa musik så det löste sig. Naturligtvis.
ALL OF LIFE COMES TO US WITH EASE; JOY AND GLORY!

Lilla syster Magdalena var med på dansen och ligger nu i min soffa och sussar efter att jag gjorde hennes Bars för första gången. Magdalena och hennes Jens ska resa 4 månader till Filipinerna och annat. Det ska bli spännande att följa deras resedagbok. De reser på lördag och har avvecklat lägenheten i Malmö eftersom de planerar att flytta till Älmhult när de kommer hem igen.

Jag har börjat få in anmälningar till alla mina kurser som ligger planerade och det är så fantastiskt kul. Jag älskar att hålla Access Consciouss kurser. Vart jag går möter jag intresserade människor.

Resa inbokad till Gävle, Göteborg och förhoppningsvis Norge. Vart mer vill ni jag ska komma? Jag längtar efter att sprida välmåendet och glädjen i världen.

Så åter till mina mail nu innan sängen kan njuta av mitt sällskap...

Natti natti

Inga kommentarer: