fredag 13 november 2009

Foundation dag 1


Jag har haft en Barsklass i Malmö onsdag och torsdag kväll efter introt i Lund som besöktes av 4 personer. En kvinna kom ner från Karlstad och gick Barsklass och jag bjöd även in min vän Jesper för att jämna till antalet. Undrar när jag ska ta till Karlstad och hålla Barskurs och kanske även Foundation och Level 1. Vad är de oändliga möjligheterna? Det blir i alla fall Göteborg i v 4 som det ser ut nu och Gävle både i februari och mars. What else is possible?


Idag har jag hållt en liten mysig Foundation och jag får så positiv feedback på alla kurser jag håller på Access Consciousness och mig själv. Det allra bästa är dock att höra hur bra människor mår och se deras föryngrade och lyckliga ansikten.


Så vad ska till för att DU ska komma på min nästa Barsklass den 21 eller 28 november i Lund. Så att du kan utvecklas vidare och öppnas upp mot att vara mer DU genom att gå vidare till Foundation och Level 1. Fantastiska och så häftiga upplevelser kan vi skapa och uppleva tillsammans. Varför inte kolla lite mer på http://www.accessconsciousness.nu/ och se om du är mer intresserad?


Jag har en spännande tid och varvar mingel med kurser och det är så himla kul att möta alla intresserade och fascinerade människor i denna inbokade och stressiga tid.


Vi ses i vimlet!


Inga kommentarer: