måndag 1 februari 2010

Trött idag


Sena kvällar många körda mil, massvis av godis inhandlat och uppätet kan vara ett sätt att sammanfatta de senaste dagarna. Snöstormen i onsdags gjorde att det endast kom 12 personer till Hälsans Hus och lyssnade. Föredraget gick kanonbra och jag fick applåder efteråt. Två av deltagarna kom på söndagens Barsutbildning i Lund. Några andra är intresserade i framtiden. Hur blir det bättre än så?


Jag kommer att bli intervjuad i tidskriften Respons som sprids över hela landet. I torsdags körde jag upp till Göteborg efter en lång dag. På vägen fick jag ta mig till Malmö för att låna Johnys projektor till Barsfilmen - tyvärr glömde jag högtalare. Jag körde till Göteborg på mindre än 3 timmar med totalt tom mage + kasst väglag och hann säga - Hur blir det bättre än såhär? många gånger.


Det utbildades 10 entusiasmerade nya Barsgivare i Göteborg i lördags och Karin hade hittat en jättetrevlig lokal som vi ska hyra även i mars när jag ska upp till Göteborg nästa gång. På introt kvällen innan kom det 9 personer och det var mycket uppskattat. Tack Karin för ditt magnifika jobb, du är verkligen en underbar assistent.


Så var det Barsutbildning på Äggets friskvårdscenter i Lund igår. På mina senaste 4 barsutbildningar har det varit barn med och det är oerhört givande men kräver samtidigt lite mer utav mig som kurshållare. Vad är de oändliga möjligheterna? Nästa barsutbildning är nu den 6 januari i Lund ochb följs utav Foundation den 7-8 även den i Lund.


Idag har jag haft en healing försökt hålla Majas blommor vid liv, lämnat pengar på banken, varit kontaktperson och fått mina Bars gjorda samt shoppat lite grann till garderoben och köket. Glömde såklart att köpa mat så det får bli imorgon.


Jag har funderat en del på att jag är trött på att ha hyresgäster nu så vi får se vad framtiden har med sig i form av nytt boende och mer inkomster så att det ändras. Vad är de oändliga möjligheterna?


Tjingeling

1 kommentar:

Charlene sa...

Nytt boende? Pax på din lägenhet i så fall! :):) Studenterna kan bo kvar, jag hade ändå behövt inneboende :)