onsdag 3 februari 2010

11 100 besök


Tack alla ni som läser min blogg och låter er inspireras. Ursäkta stavfelen som ploppar in ibland. Nu har jag bara intäkter kvar att lägga in i redovisningen för januari och det är första månaden på 2 år som jag väljer att ta ut lön. Hur blir det bättre än så? Bra början på 2010 tycker jag.

Jag har hämtat manualer till Foundation och bjudit min nya vän Maria på Viking kristall i Lund på Espresso House Latte Machiatto i affären medan vi pratade om workshopen om pengar som vi ska hålla där den 3 mars. Så ytterligare ett reklamblad att konstruera. Vad är de oändliga möjligheterna?

Kanske Level One på tisdag den 9 och onsdagen den 10 februari. 1 anmäld några fler som är hugade att komma närmare det liv de drömmer om och kan generera? Hur kan jag bidra till ditt liv?

Bars utbildning på lördag i Lund vore jätteskoj om några ville vara med eller ska jag ha en ledig dag denna snöiga lördag precis som idag? Vad är de oändliga möjligheterna?

Ha det bäst alla ni där ute!


Inga kommentarer: