tisdag 23 februari 2010

Sportlovshälsningar


Livet ja...

Efter 2 dagar på Hälsomässan med ett enormt intresse för Access Consciousness och Access Bars så är jag tillbaka till vardagen trots att jag inte har en enda dag som är den andra lik. Jag har uppgraderat min dator till Windows 7 och inget är sig likt. Windows mail finns tex inte i det nya operativsystemet så jag har inte tillgång alla mina mail före i lördags kväll. Vad är det som är rätt med detta som jag inte förstår?

Jag håller en Barskurs nu på söndag den 28/2 på Hälsans Hus i Lund kl 10.00-18.00 och intresset är stort efter mässan. Hur blir det bättre än så? Sedan håller jag Foundation och Level One den 27-30 mars och även dit har jag flera anmälningar. Vad är de oändliga möjligheterna? Vill du kanske var med på denna höja medvetenhetens resa? Är du beredd att välja annorlunda och kanske lite mer (om inte mycket mer) av dig själv.

I Skånska Dagbladet i måndags gjordes ett reportage om Bars och Access Consciousness från Hälsomässan. Halva förstasidan var taget från vår monter. Även på nätet fanns det några rader HÄR. Inte för att Bars är en terapiform men ändå. Vi var två Access facilitators där, fyra Barsfacilitators och två Barsgivare och vi gav alla demonstrationer av Bars på löpande band. Vi hade jättekul! Hur blir det bättre än så?

Igår provade jag en Kristall behandling. Mycket spännande och det skedde ett skifte i mig och något förändrades. Anna på Anna-Onlight provade Bars och vi spenderade 5 härliga timmar tillsammans och jag har en ny vän. Hur blir det bättre än så? Jag tycker Kristall behandling är något värt att pröva så kolla in vad det är på Annas hemsida. Såklart ska ni prova Bars med.... Bara boka en behandling så ska ni få prova något häftigt.... Jag avslutade Malmö äventyret på på Mobilias ena Espresso House med Cina där både en latte Machiatto och en av Mac Donalds fiskburgare slank ner under detta möte.

På Hälsomässan fick jag 2 olika kroppsbehandlingar och en massa nya kontakter. Härligt! Jag var i Malmö och minglade i onsdags. Mötte en massa spännande människor att samverka vidare med eventuellt. Vad är de oändliga möjligheterna?


Det letas lokal både i Göteborg och Gävle för mina aktiviteter där. Några projekt på G. Inget nyhetsbrev ivägskickat ännu och får se om det blir upplägg på Facebook först-snart nu behövs lite skärpning i den frågan. Datorstrulet jag har får mig att bli mer eller mindre tokig emellanåt. Mest på mig själv som inte gör det jag tänkt och vill ha gjort. Hur blir det bättre än så?

Mina fina vinterstövlar har gått sönder och jag tappade bort en av mina handskar igår. Vad är rätt med detta som jag inte förstår? Kanske ett par varmare handskar?

Nu ska jag ta mig en fika med Maja - den första på nästan 7 veckor. Sedan....

Hela livet kommer till mig med lätthet, glädje och härlighet!

Inga kommentarer: