fredag 19 februari 2010

Steve Comer


Jag har varit i Köpenhamn på en kvällsworkshop med amerikanen Steve Comer. Vilken otroligt härlig man. My, Maggi och jag gjorde Bars hela kvällen så vi hann väl med att göra ett 20-tal huvud. Intresset var jättestort för Access Consciousness och Bars. De kommer att få en kanonhelg i Köpenhamn och vill du kanske vara med så anmäler du dig här. Det hade varit riktigt gynnsamt för mig att vara där i helgen.
Helgen är dock ämnad till att stå på Hälsomässan tillsammans med vänner och demonstrera Bars, berätta om Reconnective Healing, Chews4Health och annat kul. Klockan 15.00 på lördag ska jag hålla föredrag om att "Vill du vara mer du" och även på söndag kl 11.00. Kolla vad som mer händer på mässan på http://www.halsomassa.nu/.


Igår kom Felicia hem direkt efter att hon gjort och klarat tentan som stod i vägen för hennes resa till Japan i april. En sten lossnade för oss båda och idag ska vi fira med en räkmacka eller något annat på stan. Mysigt att ha älsklingen hemma igen.


Det läcker in från taket i vindskupan på soffan. Det är all den smältande snön som uppdagat en brist i taket. Så lyckliga jag ska ha hantverkare på besök snart. Hur blir det bättre än så?


Jenny kom hit ifrån Sölvesborg och vi bytte Bars, i tisdags var Björn här och vi bytte Bars och det var riktigt länge sedan. Kanske byter jag med Maggi eller Felicia idag. Att byta bars och befria sig från begränsningar är så gynnsamt och bra för mig. Vill du prova så kom till Hälsomässan på stadshalllen i Lund.


Min syster Magda har flyttat till älmhult och skriver på facebook att "Sångerska söker band". Jag förmedlar gärna vidare kontakter om ni hittat denna blogg. Min London syster är tillbaka i London efter sina 6 månader i Asien. Jag undrar hur hon har det nu? Min bror Carl är i Brasilien med sin tjej Malou och Felicia ska få en kusin till i Juli. Hur blir det bättre än så? Så nu är snart alla hemma igen. Mor kommer den 3 mars efter 3 månader i Asien och Maja kommer idag efter 6 veckor i Indien. Tänk vad tiden går snabbt.


Idag ska jag nog skicka nyhetsbrev, förbereda det sista till mässan, korrigera hemsidor och bara njuta av Felicias sällskap. Vad är de oändliga möjligheterna?

Inga kommentarer: