onsdag 13 augusti 2008

Att bli lurad...


Alldeles precis fick jag och Felicia en beskrivning av en indisk kille (22 år) hur turisterna blir lurade. Han gillar oss och vill göra ett gott intryck men jag blev nog mer medveten om hur lurad jag blir av alla de säljare som jag tycker är trevliga och ärliga. Felicia säger att Britterna har ett talesätt "Ignorance is Bliss" och min fina ring var roligare nar jag trodde den hade äkta stenar.
:-) Men det var värt de många roliga skratten.

Vi åt kvällsmat på en strandrestaurang (3 våningen) med underbar havsutsikt tyvärr föll inte maten oss lika väl i smaken. Vi la oss vid poolen en stund på eftermiddagen så härligt, lagom varmt och stark sol.

Jag började dagen kl 7.00 med en helkroppsmassage (även inne i öronen) och hela förmiddagen var jag hal som en ål.

Inga kommentarer: