fredag 29 augusti 2008

Sverige

Ja borta bra men hemma bäst! Ett allmänt känt begrepp som jag tycker stämmer in varje gång jag kommer hem. Här hemma är det turbulent. Jag blev magsjuk och det gör ont men magen har blivit väldans platt. Som tur var klarade Felicia sig. Felicia har flyttat till Göteborg och bor inneboende till hon hittar något eget och jag hoppas det blir snart.

När vi reste gick alla våra (3) väskor mer eller mindre sönder och jag tror jag ska ta den diskussionen med flygbolaget vilken dag som helst...

Jag har fått mitt femte kontaktpersons uppdrag och hållt ett föredrag om Reconnective Healing och The ReconnectionHälsans Hus i Lund för 22 personer. 3 personer har anmält sig (betalt anmälningavgiften) till min kurs i Frigörande dans som startar den 28 september.

http://anneliejernbergskonst.webblogg.se/

Inga kommentarer: