söndag 24 augusti 2008

På Sightseeing i Chennai

Här sitter vi nu på ett internet ställe i Spencer Plaza ett köpcenter i Chennai med över 1000 affärer. Vi har precis checkat ut från ett supertrevligt hotell. Pride hotel som har så gästvänlig personal som tom kände igen mig sedan i april då jag bodde där senast. Jag fick frågan när jag kommer tillbaka och jag som inte har några fler planer på att resa till indien som det ser ut nu. Detta är ju mitt 5:e besok. Men vem vet något om framtiden?

Vi har gått en underbar kurs pa Oneness University som slutade igår, både jag och min dotter. Så nu är vi 2 deeksha givare i familjen toppen häftigt!

Vi har hyrt en bil med chafför för dagen för 350 kronor och han sitter i garaget och väntar. I natt Indisk tid 01.45 avreser vi mot Frankfurt och planeras landa i Köpenhamn 11.05 den 25 augusti. Det ska bli skönt att vara hemma i lägenheten igen.

Inga kommentarer: