tisdag 5 augusti 2008

Ängelholms Lasarett


Efter en god natts sömn i min nya säng så ringde telefonen i morse och jag fick ta bilen till Ängelholms Lasarett. Min far opererades i måndags och efter en mycket besvärlig natt behövde hans sambo avlösas för att åka hem för att sova och ta hand om djuren. Så hela dagen idag har jag varit gäst på Ängelholms sjukhus. De har tagit så väl hand om mig och min snart friska far hela dagen. Förhoppningsvis får han flytta hem igen i morgon. Tusen tack för allt!

På hemvägen beställde jag resten av grejorna jag behövde till min nya säng och nu är det bara 3 dagar kvar till Dottern och jag reser till Indien i 16 dagar. Jag ska försöka blogga därifrån med men får nog komplettera med bilder i efterhand tills jag blir lite mer teknisk och kan lägga in bilder på ett indiskt internetcafé.

Inga kommentarer: