tisdag 12 augusti 2008

Måndag i Indien


Ja vädret ar strålande och många grader varmt. Poolen svalkar skönt och två dopp tog jag idag. Solen steker så det får vara korta stunder i solen. Vi har mött flera gamla och nya vänner och som vanligt är alla mycket vänliga, bjuder på te, samtalar om livets hemligheter och försöker sälja sina saker.


Imorgon kommer en massa nya Deeksha givare/ Oneness Blessing givare hit till Mamallapuram - det blir skoj. Jag har bokat in min första massage och vi har handlat en massa saker, väskor, kläder och en del smycken. För första gången jag är här (min 5:e) har jag köpt vykort (4 st) det finns 1 post och 1 brevlåda och de ligger lite off men dit ska vi promenera imorgon för att skicka våra totalt 8 kort.

Vi vet nu var vi äter var frukost på vårt favoritställe Gecco Cafe, där har vi även ätit kvällsmat idag. Bilder från cafet och utsikten (och Felicia) har du här.

Inga kommentarer: