fredag 8 augusti 2008

Regniga nätter


Visst är det perfekt på natten regnar det - och vatten behöver alla blommor, gräset och marken sedan på morgonkvisten ljusnar det och på förmiddagen är det sommarvärme och sol. Utanför mitt vardagsrumsfönster ståtar svenska flaggan och det betyder att det är flaggdag, kalendern säger att landets Drottning har namndag.


Jag har nu äntligen packat och det är typ bara handbagaget kvar. En stor väska med urvuxna och avlagda kläder ska vi ta med och skänka till några fattiga i Indien så jag hoppas verkligen vi inte har övervikt. Ikväll bär det av till första anhalten, Malmö när jag har slutat jobba.

Sen jag fick min nya säng har jag börjat drömma en massa. Märkliga drömmar som handlar om mig och mitt ex i olika märkliga sorgliga konstellationer. Så jag tror att jag bearbetar det förflutna nu innan jag ska gå Level 2 på Oneness University i Indien. Det känns som att jag renas och blir helare och självständigare för varje dag som går.

När Felicia och jag är bortresta fyller både min kära far och syster i London år. Så ett stort Grattis till er båda jag ska tänka på er på era dagar.

Nu blir det minimalt bloggat de närmaste 17 dagarna så ha det underbart där ni är så ska jag ha det underbart där jag är!

Inga kommentarer: