söndag 21 december 2008

2 Dagar före doppare dagen


Ja nu är det bara 2 dagar och 3 nätter kvar till JULAFTON. Och 1,5 dag kvar av min reningsdiet jag går på med Young Livings fantastiska produkter. Totalt är det en 5 dagars diet på Ninqia Red och näringspulver. Det är effektivt och mycket bra för kroppen men tyvärr har det påverkat mitt humör de 2 första dagarna till det sämre. Det är vad avgiftning kan göra med kroppen och humöret. Men nu mår jag helt perfekt! Så tacksam jag är för att äta tex en riskaka med jordnötsmör som var 1 mellanmål igår. Tacksamhet väcks verkligen av denna diet.


Felicia har kommit hem från Göteborg och vi har haft några mysiga dagar. Slagit in julklappar, gjort fint omkring oss och shoppat på JC och Sisters 50% rea som varit nu i helgen. Det var igår som jag glömde min mobil på JC 10 minuter innan de stängde och en halv timme efter de öppnat idag låg den kvar. Vilken turflicka jag är!


Felicia och jag har snyggat till våra skor och jackor så nu är vi riktigt julfina. Vi har ingen gran i år inte enbart pga platsbrist men det är ett skäl gott som något. En tur till Willies han vi med idag innan Felicia tog tåget för att bli ompysslad av sin pappa Patrik.


Jag har både arbetat som kontaktperson, varit på gymet även om jag skadat min högra vadmuskel sist jag var där så trodde jag det skulle gå bättre än det gick. Så i 2 dagar efter det hade jag ont - nu känns det mycket bättre.


2 nya klienter till Reconnective healing i denna vecka en rekommendation och en jag mötte på gymet faktiskt. Skrev fel i mit utskick om dansen tyvärr så det får jag nog göra om efter jul.


Julstressen i samhället känns mer påtagligt nu men själv är jag lugn och betar av det som jag vill och ska göra utan stress en sak i taget.


På tisdag kommer min syster Fanny som bor i London på besök och stannar över natten. Det ska bli kul.

Inga kommentarer: