måndag 15 december 2008

Inte ett steg


utanför dörren om inte stegen ut till postlådan räknas. Slöat framför datorn en del de sista dagarna även om jag jobbat som kontaktperson och haft behandlingar. Mina favoritserier är
Eli Stone, The Mentalist, Supernatural, Lipstick Jungle och Ghost Whisperer. Nu vet du det!


Avslutat redovisningen och allt är registrerat som det ska. Lite småplock: limmat, lagat och putsat. Blommorna fick lite vatten. Julklapparna blev inslagna. Skrivbordet städat.


Studenterna har börjat packa och imorgon ska jag hjälpa Rosa att flytta sina saker till sitt nya studentrum på Klostergården. Jag har hyrt ut båda rummen så att en svensk och en österikisk student blir mina hyresgäster från januari. Det var många som ville bo här och himla svårt att välja. Jag vill ju så gärna hjälpa alla med rum. Men nu har jag äntligen valt.


Nu har vi passerat 3 advent och julen närmar sig raskt! Ta det lugnt och skippa julstressen om du kan...

1 kommentar:

Paco Bailac sa...

I can not undertand your lenguage only that you like Coaching

Best regards from Barcelona

http://pacobailacoach.blogspot.com/