fredag 12 december 2008

Fredag med lite snö

En märklig dag efter skratt känner jag sorg, efter helhet känner jag skörhet. Universum visar mig ytterligheterna och jag bara följer med.

Jag tog en fika med Maja på Herkules i Lund. Vi hade en mysig stund. Jag har haft lite saker att reflektera över idag. Samtal med kloka människor och mina egna tankar.
Gymet orkade jag inte med. Ska sitta med min redovisning vilket egentligen är kul - men jag saknar lite motivation just nu. Ska starta Frigörande dans i Februari både i Lund och i Malmö är det planerat så marknadsföring måste jag göra ganska omgående. Mer om det senare.

Hur som helst har jag fått en förfrågan om att hålla Frigörande dans i Malmö i Folkuniversitetets regi läs mer här. Så det planerar jag att göra i vår.

Har julpyntat och satt upp en lampa i min sedan länge mörkerlagda hall. Riktigt fint blev det. Idkat både klädvård och skovård. Dessutom Uppgraderat min garderob med nya Ecco skor och Esprit stövlar. Härligt allt blir så fint omkring mig!

Jag har annonserat efter inneboende på bopoolen och fått många svar. Det verkar som om det blir en utlandsstuderande i mitt lediga studentrum.

Det har snöat idag och min mamma och bonuspappa är i Tyskland på sin 28:e bröllopsdag. Det vore inte fel att hitta något att dela livet med. Kan jag hitta någon att älska igen? Gärna snart...




Jag hade 1 Reconnective behandling denna vecka och 2 inbokade nästa vecka på rekommendation. Det kan inte vara bättre. Härligt att få jobba med frekvensen, och jag önskar att fler hittar hit.

Inga kommentarer: