söndag 26 december 2010

Min nya kärlek


Idag skulle jag slutligen dammsuga och jag började. Det startade plötsligt att lukta brand och dammsugaren la av med allt utom att stinka bränd plast och eld. Så nu har dammsugaren jag fick för 6-7 jular sedan av min exmake i julklapp gått i graven. Dammsugaren alltså. En läcker svart och vit electrolux är min nya kärlek från Mediamarkt som hade 20 % på allt idag. Den fungerar perfekt och står fortfarande framme och gör mig glad. Hur blir det bättre än så?

Jag har lagt ner en massa timmar på denna nya Barsbloggen. För mig är ju medvetenhet något av det kuligaste och viktigaste som finns om nu något ska vara viktigt. Jag blev dessutom väldigt nöjd med något jag funderat på det senaste halvåret som nu äntligen tagit form efter flera timmars jobb så har användarvänligheten blivit som JAG vill. Kolla själv Barsbloggen.

Ja nu är det Barskurs i Lund igen om en vecka. Vill du lära dig ett fantastiskt redskap som underlättar för massvis av människor över hela världen? Det finns några platser kvar så VÄLKOMMEN den 2 januari. Läs mer på www.accessconsciousness.nu.

Cina kom över för en fika och ett Barsbyte som kändes välbehövligt såhär efter jul och alla möten. Det blev ju inget igår eller i förrgår eller på dopparedagen. Ja det var faktiskt före jul och jag är ju ganska van vid att göra det oftare. Ja flera gånger i veckan.

Jag hittade min borttappade dörrnyckel i en snödriva under brevlåderna när vaktmästaren skottat. Härligt! Hur blir det bättre än så? Pusselbitarna faller på plats en efter en.

Felicia har ju åkt till Ystad och hade julaftonsfirande igår med sin pappa och farmor. De åt plankstek och öppnade julklappar. Kul att Felicia får god mat där hon är. Kanske hinner jag träffa henne igen innan hon reser tillbaka till Berlin den 29:e. Vilka är de oändliga möjligheterna?

Inga kommentarer: