torsdag 9 december 2010

Upp och ner - ner och upp...


Wow vilken häftig vecka med Access Consciousness i Göteborg. Är du lite sugen på att ha större frihet i ditt liv och fler redskap att skapa det liv du önskar så vet jag HUR!

BARS, Foundation & Level One har förändrat så många liv och även mitt. Tack Gary Douglas för ditt engagemang och din vishet. Välkommen till Sverige i februari!

Denna dag som kom efter en lång mestadels vilodag som bestod av tv-serier och bilresa från Göteborg har varit lite upp och ner.

Startade dagen med en inspirerande Retorikutbildning i AF:s lokaler. Där satt vi 12 intresserade Humanoids och lärde oss att bli bättre på framföra saker och trots att vi nästan alla hade rastlöshet på något plan gemensamt så gick förmiddagen bra. Vi fick läxa till nästa gång - den avslutande gången. Vi ska hålla ett anförande på 4 minuter enligt någon/några av Retorikens regler. Det ska bli skoj!

Jag satte in en massa kontanter på banken som jag tjänat ihop i helgen. Sedan postade jag drygt 90 mer eller mindre hemmapysslade julkort. Härligt! Handlade av fiskbilen på det snöiga Mårtenstorget idag och kollade in hur snön gömde allt handlarna sålde i blomster och granväg. Lyckades handla en av Felicias julklappar och det kändes kul. Jag hoppas hon blir lika nöjd som jag. Efter att ha ringt jättemånga samtal och nästan inte fått några svar kändes det lite ner...

Jag försökte avsluta pappas konton vid nästa utevandring nu när jag fått dödsboanmälan. Handelsbanken var lika krånglig som vanligt. Så nu ska jag först ha en fullmakt av mina bröder innan jag får avsluta inaktuella konton med pengar som är obefintliga.

Imorgon ska jag dit igen och störa dem med kvitton för att se vad som händer då... Hur blir det bättre än så?

Barskurs på lördag önskar fler deltagare - ett tag såg det ut som att jag var ledig och skulle resa till Stockholm över helgen och träffa en massa Deekshagivare. Det frestade faktiskt... Är du redo att lära dig BARS för ett mer avslappnat och glädjefullt liv så kolla på www.accessconsciousness.nu.

Jag har gjort redovisningen i stort sätt klar för i år. Alla utgifter utom mobil, kursgodis och bilkörning i december är inlagda så vad ska till för många fler intäkter och klienter i år?

Idag bestämde jag mig för att kontakta Fonus mfl och bli en Borgelig förrättare för att jag skulle vara så himla bra på det. Vilka är de oändliga möjligheterna?

Så dags för filmtime efter en flitig dag.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: