fredag 3 december 2010

Snö, snö, snö och bilkörning


Det har snöat ända sedan jag fick vinterdäck på bilen. Hur kan det bli bättre än så? Kanske är bensinpriset lägre idag och vägarna framkomliga eftersom jag om en dryg timme definitivt ska köra till Göteborg och hålla kurs.

Det har varit lite hit och dit av olika anledningar. Så i onsdags blev det då slutgiltligt bestämt. det blir Foundation & Level One den 4-7 december i Göteborg.

Glädjen över att jag kommer upp var så varm. Jag är så önskad! Manualerna blev upptryckta över dagen så perfekt, snabbt och prisvärt. Tack Lexis Universitetsbokhandel i Lund för ert goda och fenomenala samarbete.

Jag har en ny känsla nu för tiden. Jag är önskad! Inte av någon speciell utan som mer av alltet. Det är så vilsamt, känns så lugnt och skönt och samtidigt mer levande. Jag är så tacksam för detta!

Så kommande 5 dagar i Göteborg kräver planering. Jag ska bo hos underbara Gunilla. Ska packa med lite champagne vi kanske kan åtnjuta ikväll. Dags att stryka kläder, packa väskan och gå ut och shoppa lite frukt på stan och äta en falafel till frukost. Det nödvändigaste gottiga till kursen inhandlas på vägen efter tankningen av den tomma tanken.

Så hej på en stund

Inga kommentarer: