onsdag 29 december 2010

Nyårsafton 2010/2011


Julrea... jag har lyckats handla på Noa Noa två gånger redan. De har ju så fina, roliga och sköna kläder. Första gången stod jag i kö en timme med mina systrar Fanny och Frida. Urtrögt och inte speciellt effektivt men kjolen jag köpte är jag mycket nöjd med. Idag blev det 3 linnen och ett par strumpbyxor. Så ljuvligt skön och fin kvalitet.

Idag har jag hittat ett fantastiskt bolag med produkter jag tänker arbeta med. Som ger människor möjligheten att bli friska och hälsosamma på egen hand. Hur blir det bättre än så?

Så jag har beställt grejor att demonstrera så bara bjud in mig så lovar jag att du inte blir besviken. Det väljer du föstås själv. Inom 10 dagar så kan du själv få prova. Jag längtar! Du kan tjuvkika på http://www.eamega.com/levarp.

Facebook är en källa till mycket glädje och många möten för mig. Vill du bli min vän på FB så hittar du mig här: http://www.facebook.com/eva.ardenmark.

Jag funderar över nyårsafton. Vad ska jag hitta på då? Sittning på Grand Hotel är det en möjlighet? Det är ju nära, ja på gångavstånd från mitt hem. Undrar om jag kan få en biljett?

Igår var jag i snöiga Malmö och promenerade i snöiga Kungsparken/Slottsparken, fikade med Mia på Espresso House när jag guidats inne i nya Centralstationen. Jag tog farväl av Felicia som nu återvänt till Berlin igen för drygt 2 månader till. Sedan blir det nog Göteborg igen. Klockan 18.00 klippte underbara Villemo mig ovanligt kort men fint och sedan bytte vi Bars. Efter det åkte jag hem till Cinas fina hus och gjorde hennes Bars.

Inga kommentarer: