söndag 12 oktober 2008

Ett hav av ...

Vadå? Tiden bara rusar och jag har de sista dagarna varit i en konstig känsla av ... ja melankoli kanske skulle vara ordet. Jag känner mig lite lägre än det neutrala läge som så lätt går över i glädje som jag brukar befinna mig i.

Nu har min mamma med make och 25 årige lillebror rest till Indien och Nepal på en 33 dagars tur. Härligt för dem. Min London syster Fanny skulle ansluta i Nepal och vandra med dem i bergen. Låter både härligt och jobbigt!


Jag har varit duktig. Jag har skrivit klart uppsatsen om Exitensiell coaching och fått den godkänd. PUH! Nu är det 4 kursdagar och färdigställande av en "portfölj" sedan certifieras jag i november.

Idag har jag suttit inne hela dagen trots det emellanåt mycket fina höstvädret. Tänk att en dator som varit min största hjälpreda och leksak de sista 3 åren tar så lång tid att tömma på personlig information och onödiga program. Nu har jag lagt ut den på Blocket för 1400 och sänkt priset på den staionära till 4500. Nu hoppas vi att datorerna ska lämna mitt hus och hitta nya lika nöjda ägare som jag själv varit. Själv har jag ju uppgraderat till en bärbar 17 tum som jag är så nöjd med. Är den inte fin?


I onsdags hade Maja och jag ett föredrag om Oneness Blessing/ Deeksha på Hälsan Hus. 22 personer kom och lyssnade och 19 ville testa Oneness Blessing. Det blev väldigt starkt och det var många nya som kom och testade. Nästa gång blir den 24 oktober då vi har en meditation och Deeksha kväll på Hälsans Hus kl 19.00. Då är du varmt välkommen!

Dags att tänka på att ge kroppen lite näring undrar vad det ska bli idag. Nu skymmer det utanför fönstret och det är mycket jag inte hunnit med idagsom jag planerat men faktiskt mycket jag hunnit med, MED! Blogga till exempel. Ha det!

Inga kommentarer: