onsdag 15 oktober 2008

Målgång vilken härlig dag

Idag har jag haft ett möte med min handledare Henry Egidius en otroligt kunnig man. I gott samarbete lyckades jag bli godkänd och ha/få koll på hur jag ska fylla i (dokument) portföljen som är obligatorisk för min coachcertifiering. Jag är klar! Vilken lättnad - det känns otroligt bra. Tack Henry för ditt fantastiska stöd idag och alla andra dagar!



Vad mer? Massvis av händelser


Som en healing och en Personlig reconnection på förmiddagen som konkurrerade med uppmärksamheten med killen som äntligen kom för att leverera större delen av mina felande sängdelar. Han var gullig och visade mig hur jag skulle göra för att montera sängen mycket mer än han någonsin brukar göra sa han. Men så är det ju - alla är lika hjälpsamma och gulliga mot mig.




Mellan sängbyggande och handledning hann jag skicka iväg Felicias nya defekta nya dator. Sätta in pengar på banken som omväxling till att alltid ta ut. Köpa kakor att bjuda Henry på till kaffet när han kom hem till mig för att handleda mig.

Mitt under handledningen kom det äntligen någon och köpte Billy bokhyllan som legat i snart 2 månader och väntat på att få flytta till ett annat hem. Nu har jag två datorer kvar och båda har jag fått bud på som jag inte riktigt smält och förlikat mig med ännu. Jag har till och med hunnit dammsuga idag och nu bloggar jag. Vissa dagar är så otroligt innehållsrika och det är härligt tycker jag. När det sista jag gör på dagen/natten är att blogga efter en härlig och innehållsrik dag.

Igår satt jag flera timmar på kvällen och gjorde om min hemsida http://www.reconnective.se/. Gå in och kolla om du tycker den blev bra. Själv är jag ganska nöjd nu men den ska kompletteras med människors upplevelser snart. Bara de andra 2 hemsidorna kvar att uppdatera...

Tack för idag!

Inga kommentarer: