torsdag 23 oktober 2008

Ett mirakel har skett

Ananda Giri kommer till Helsingborg! Annette Carlström bjöd in honom till Helsingborgs Marknadsförening och han tackade JA. Vilken gåva jag blev rent hög av glädje och så tacksam då jag fick höra det. Denne man nära 30 år gammal är huvudlärare på Oneness University i Indien. Ananda Giri blev upplyst då han var 14 år och är en helt underbar man. Jag anmälde mig direkt och gör du det med om du vill vara med om något mycket speciellt eller bara läs mer HÄR.

Idag har jag pysslat lite hemma, ätit lunch med Cecilia min vän på Govindas vi firade att vi klarat oss till att bli certifierade coacher nu. Det känns så bra!
Efter lunchen tog vi en tur i Botaniska Träddgården och avslutade med en kopp te hemma hos mig.

En person hörde av sig och var intresserad av båda datorerna jag har till försäljning på Blocket och skulle återkomma snarast och en annan ville boka en Reconnection behandling så det var helt perfekt.

Min plan var att lägga upp ett stort gäng barnböcker på tradera men jag fick så ont i magen så det blev inte gjort idag.

Imorgon fredag är det meditation och Deeksha/Oneness Blessing på Hälsans Hus i Lund kl 19.00 och du är varmt välkommen dit!

God natt!

Inga kommentarer: