tisdag 21 oktober 2008

MITT BÄSTA ÅR!


Så heter kalendern jag har för 2008. Idag har jag börjat flytta över födelsedagar och aktiviteter till min nya kalender som heter GLÄDJE.

Jag ser att det verkligen är mitt bästa år. Jag har gjort så mycket och jag mår så bra. Jag har rest till Indien 3 gånger för att besöka Oneness University bla en gång på Oneness temple invigningen, på konferens i Hamburg och lyssnat på några av världens mest framstående forskare och vetenskapsmän som är intresserade av vår nya tid och de energivarelser vi verkligen är. Jag har varit 2 gånger i London en gång var det Anthony Robbins för hela slanten. Vilken förebild och kraftspridare han är. Köpenhamn och Helsingör såklart och på en hel del platser i Sverige tex Göteborg där dottern nu pluggar och bor.

Jag har utbildat mig till Reconnective Healer och Reconnection practitioner, Certifierad Coach enlig EMCC (får certifieringen i november men är godkänd). En Entreprenörsutbildning och så klart Anthony Robbins utbildning - FIND THE POWER WITHIN. Sedan har jag minglat och sprungit på föredrag ofantligt många gånger i år. På Oneness University gick jag en fördjupning på 10 dagar i januari och Level 2 i augusti.

Region Skåne med exellent personal har återställt mig helt sedan jag fick bröstcancer för 2 år sedan. Tack jag är så nöjd! Var på sista återbesöket igår. Aftonbladet intervjuade mig och gjorde en jättefin artikel om mig och min väg tillbaka. Helt fantastiskt!

Jag har börjat arbeta som kontaktperson ett givande och fint arbete. Jag har gjort 12 Reconnections och ännu fler healingar. Jag har coachat flera olika personer. Min ekonomi har färbättrats rejält sedan jag tog emot 2 studenter som inneboende. 2 jättefina tjejer som trivs i Lund.

I någon månad i våras var det dating för hela slanten i jakt på drömprinsen. Men tyvärr fanns han inte tillgänglig där och då. Jag har levt ett helt år som singel och jag mår så bra och är så stark och glad. Tack för det!

Jag rensar ständig ut gamla grejor - minskar ägandet och köper det nytt som jag vill ha och till min hjälp finns Tradera, Blocket, Södra Esplanadens loppis och Myrorna. Härligt!

Jag dansar Frigörande dans och ger Deeksha/Oneness Blessing så ofta jag kan. Bio är kul! Det finns så många böcker jag vill och ska läsa.

Ja, jag älskar mitt bästa år som ännu inte är slut utan ter sig lika spännande fortfarande och varje dag har något nytt med sig som tex ett besök i ett färgrant höstlikt Botaniska trädgården eller en biofilm eller en fika på stan med en god vän.

Så tack för det fantastiska liv jag får leva!

Inga kommentarer: