lördag 18 oktober 2008

Lördag och hösten är verkligen här


En manlig vecka. Olika män jag inte känner eller möter visar intresse för mig och vill lära känna mig mer. Jag flyter med och ser när den "rätte" dyker upp. Intressant och jag känner mig så älskad av universum som försörjer mig med kärlek.

Jag jobbar idag och är bara hemma och vänder sedan får vi se vad kvällen har med sig. På min middagsrast har jag köpt vinterdäck till bilen som jag hittade på Blocket och besökt min vän Margareta på en kopp te.

Igår var jag på Dennis begravning i Malmö. En älskad grabb som dog av en överdos 26 år gammal. En mycket fin och kärleksfull begravning med ca 60 gäster. Tack Dennis för allt du gett oss på din väg här på jorden. Marika Dennis mor är en underbar människa med ett stort hjärta. Som jag känner så starkt med.

Jag hann faktiskt ta en fika med Mia i Malmö igår förmiddag innan begravningen. Du är en fantastisk fin vän du med. Vi har hållt ihop sedan 7:e klass på Kronborgsskolan i Malmö.

Denna vecka har jag fullföljt min 12:e Reconnection. Sådana fantastiska upplevelser människor får och har. Jag är så glad jag hittat detta gudomliga verktyg.

Nu är det dags att gå ut i regnet igen.

Inga kommentarer: