tisdag 14 oktober 2008

En trevlig tisdag

Igår kände jag mig otroligt effektiv och fick ringt och fixat en massa. Även om jag fastnade i mitt "portföljarbete" så fick jag tvättat, burit ner i källaren, undanstökat och var nöjd när jag gick och la mig. Lite sent dock eftersom jag fastnade vid datorn och Mahjong ett spel som jag ville vinna flera gånger, det får mig liksom att varva ner är min ursäkt. Egentligen är det svårt att sluta.

Idag har jag besökt min fd styvson Sebastian på sjukhuset som har fått problem med lungorna. Jag kände att jag ville dit och ta med lite healingenergi och så var jag nyfiken. Vi hade ju inte träffats på 1 år nu och vi levde ju ändå tillsammans i 8. Jag köpte med pennor och skissblock eftersom han tidigare gillat att skissa och göra teckningar. Han kände först inte igen mig. Det var ju lite lustigt. Jag mår ju mycket bättre nu än för ett år sedan. Vi hade en trevlig stund. Sebastian skulle åka hem idag, så jag kom och var precis 1 timme från att missa honom. Vilken tur!

Klockan 13 ska jag och Marie, en vän, på Nova Lund för att shoppa lite och äta lunch. Sedan ska jag slutbetala på de resterande delarna till min Tempur säng på SOVA butiken. Äntligen ska jag få en komplett säng till mitt hem igen.



Igår hittade jag vinterdäck till på Blocket och bokade tid för service och besiktning på LAWI i Dalby. De lånar mig en annan bil under tiden som de sköter om service och besiktning för en mycket human peng. Kan det ske på ett bättre eller enklare sätt? Så enkelt. Sen ska jag nog sälja bilen, vet inte riktigt varför jag tvekar nu?

Idag har jag fått 2 nya Reconnective behandlingar så det rullar på. Livet är helt perfekt!

Har du läst Erics bok? Gör det och känn energin eller varför inte prova en behandling? Boken finns på svenska på bla Adlibris här.

Inga kommentarer: