torsdag 30 oktober 2008

Yes dator koll!


Nu idag har jag sålt min stationära dator. Det var en önskan som äntligen gått i uppfyllelse. Igår satt jag och fungerade på det här med önskningar och drömmar. Det kan ju vara nästan samma sak. Drömmar är kanske mer omfattande men så behöver det ju inte vara. Önskningar är en del av helheten. Som att jag har en vision - det är min dröm men önskningarna är stationer på vägen liksom och ju mer fokuserad jag är desto rakare blir vägen. Sedan är jag inte den som vet allt om min väg, min resa - så ibland slår inte mina önskningar in så fort eller just när jag tror att jag behöver och ska ha dem uppfyllda.


Mina önskningar slår väldigt ofta in som igår satt jag och önskade att få mer behandlingar. Efter någon timme ringde telefonen och en man från Växjö ringde för att boka en Reconnection. Så det går ganska snabbbt med önskningar till och med. I nästa vecka har jag 3 Reconnections inbokade. En kvinna från Göteborg och kvinna från Malmö också mannen från Växjö. Så folk reser långväga för att få dessa fantastiska "behandlingar". Vilken glädje det är att få jobba med detta oerhörda frekvensfält.


Det tog ganska lång tid att sälja mina 2 datorer och Billy bokhyllan. Det blev lite krångel med den bärbara datorn där hårdisken kraschade samma dag som jag sålde den. Men vi fann en lösning, jag och köparen en trevlig ung och lösningsinriktad man. Så nu har mina "stora" prylar flyttat hemifrån och bytt ägare och jag har fått nya friska pengar till det jag behöver. Det är helt fantastiskt. Tack för det!!


Felicia min dotter jobbar flitigt denna vecka med terminens största tenta på lördag, så nu pluggar hon 9 timmar varje dag på biblioteket. Så jobbigt men hon är duktig och jag är stolt. Hennes dator har kommit från reparation och nu fungerar den som den ska. Jag har installerat Skype på den så att vi kan fortsätta kommunicera genom detta förträffliga media som är helt gratis. Nu har Felicia blivit anvisad 3 nya studentrum så kanske det blir att flytta igen nu snart. Denna gång till korridor i Göteborg. Det är en av mina och hennes önskningar det med.


Igår tog jag tag i allt smått som legat och jag har det nu så färdigt och öppet för framtiden. Jag ser med tillförsikt och glädje på framtiden. Tack för att jag får leva i denna spännande tid.

1 kommentar:

Lisen Bengtsson sa...

Hej Eva,
Spännande att läsa i din blogg, det är verkligen att följa en människas liv. Du fick mig att le och skratta till. Det uppskattar jag.
Jag har träffat flera som har varit på kursen med reconnective healing och jag tycker om det.
Vi får prata mer om det.Jag tror inte att jag kommer på tisdag, finns ingen önskan inom mig. Jag har Anandagiri i mitt hjärta. För många inte så lätt att förstå.
krammmmm
Lisen
www.lisenbengtsson.blogspot.com