torsdag 6 november 2008

Jag ÄLSKAR att duscha

Så skönt att få tvåla in sig, tvätta håret och bara njuta av det varma, rena vattnet. Speciellt efter mitt andra träningspass denna vecka. Tre ska jag upp i per vecka men det är ju bara torsdag. Har jag nämnt att jag älskar mitt liv ;-)? Vet du hur ont jag haft i kroppen sedan jag tränade i måndags. Många timmar i alla fall. Så idag la jag tid på att stretcha ordentligt så får vi se hur det blir denna gång. Vill inte ha ont när jag skrattar - det gör jag så ofta...

Denna dag är en intensiv dag med 2 Reconnections och Felicia kommer hem igen. Det blir jättekul - nu var det längesedan hon var på besök. Ikväll ska vi mingla på en dam- och tjejkväll i Helsingborg tillsammans med Mia och Cecilia. Biljetterna vann jag och det det är auktionsfirman Lauritz som arrangerar. Det blir kul.

Ananda Giri kom till Helsingborg i tisdags med tåg och bytte i LUND så han passade på att välsigna hela Lund. Tänk vad fantastisk och vilken tur vi har som bor här i Lund. Det var 3 underbara timmar vi fick med Ananda Giri på Marina Plaza i Helsingborg. Vi var väldigt många Oneness Blessinggivare där närmre 100 från både Danmark och Sverige. Totalt var vi ca 250 åhörare. Toppen häftigt!


Två av mina favoritvänner var där Cina och Helle. Jag tvingade dem att posera framför kameran och här är de.
Igår tillbringade jag många timmar i Kristianstad och coachutbildningens sista seminarium. Vi lyssnade på Fredrik Ekdala på eftermiddagen som mest pratade om Social kompetens även om temat skulle innehålla presentationsteknik och retorik också. En mycket trevlig dag med lunch på Kristianstad musem. Utbildningens sista 3 dagar, då vi blir certifierade, blir på internat i Åhus. Mycket nära naturen och en sjö, det blir härligt.

Inga kommentarer: