tisdag 4 november 2008

Oj, träningsvärk...


Något jag aldrig brukar få. Jag var ju på gym igår. Gud vad jobbigt. Kändes bitvis som jag skulle dö, nästan ;-) och bör träna 3 gånger i veckan kom jag på själv något de dessutom rekommenderar. Nästa gång får bli på torsdag.

I morgon onsdag är det coachutbildning i Kristianstad och idag har jag precis gjort en Reconnection, ska vara kontaktperson och sedan bär det iväg till Helsingborg och lyssna till Ananada Giri. Det är så skönt att livet startat upp igen efter novemberlovs lugnet. Jag måste medge att jag var lite uttråkad av att ha lite för lite att göra. Jag vill bidra mer...

Nu är det snart dags att gå ut i det grådisiga våta vädret och skicka lite tradera paket nu när mina auktioner har börjat gå ut och bli betalda.

See You soon.

Inga kommentarer: