söndag 16 november 2008

Livet är en dans!


Nu har jag dansat Frigörande dans med Anne Grundel och 20 andra fina kvinnor i två dagar. Härligt! Tänk vad skönt det är för kroppen att röra sig som den vill till musik och i gemenskap med andra likasinnade.
Så underbart och nu har jag fått bekräftat att jag kommer att kunna att hålla frigörande dans på K-Yoga under våren 2009. Med start den 1 februari med en prova-på-gång. Varmt välkommen att prova på! För mer information läs på http://www.levarp.se/.
Jag har precis vaknat upp i Tomelilla hos min mor och bonusfar som funnits vid varandras sida i snart 28 år. Vi sitter här och myser med hösten utanför som faktiskt påminner lite om våren med solljuset och det gröna gräset.
Jag ska ge min mor lite Reconnective Healing hon har ont i ryggen efter deras vandring i Nepal och Norra Indien efter deras rundresa i 33 dagar. Fina bilder har de tagit och härligt verkar de ha haft det. Vilka globetrotters de är.
Felicia är i Ystad hos sin farmor och planeras komma med tåget snart. Eventuellt ska vi ta till Ystad och köpa en spis och då kan vi ju plocka upp Felicia på vägen. Vi får se vad denna dagen har med sig.
Idag ska jag bestämma var och hur jag ska fira jul i år. Trixigt då jag inte är särskilt intresserad av att fira jul och blivit inbjuden till flera olika jular. Jag ska nu bestämma mig för hur jag orkar och vill fira jul i år.
En riktig slappesöndag är detta, utan jobb och krav. Imorgon börjar en ny intensiv vecka som startar med ett frukost föredrag med Teo Härén på Scandic Star hotell i Lund. Felicia återvänder till Göteborg med tidigt tåg.
Sedan har Maja lovat och hjälpa mig med mitt bokföringsprogram och jag ska få ordning på mina papper. Så måndag blir en bra och intressant dag.

Inga kommentarer: