måndag 10 november 2008

Sol och regn både ute och i Sinne

På torsdag ska jag serva bilen så idag när jag körde till Malmö för att hämta Felicia regnade det och jag bad regnet tvätta min dammiga bil och regnet tog biltvättsstyrka och gjorde det ganska svårt att köra på motorvägen men bilen var blank när jag kom fram. Tack alla regngudar.

Solen har hållt sig undan hela dagen idag och det har mest varit grått, blött och blåsigt väder.

Vid spännande Möllevången i Malmö lämnade jag in skor på reparation i 30 minuter för en ringa peng, köpte mascara till mig och Felicia och tog en fika innan bilen återvände till Lund.

Jag hann med ett gympass innan Malmö utflykten. Ska nog göra om det imorgon tror jag.

Fick ett svart mail ifrån min pappas sambo. Tråkigt att vissa människor tar på sig ansvaret att försöka förändra andra och döma ut saker och ting de inte vet någonting om egentligen. En riktig kappvändare och en inte speciellt stabil person som dragit upp mycket ilska i mig idag. Tack för det! Tyvärr så sänkte det mig en hel del. I kombination med att min dotter tappade humöret på mig så blev det regn i mitt sinne.

Vid min 14:e Reconnection idag så släppte det i ryggen och en massa saker liksom bara rann av mig. Även klienten upplevde det oerhört kraftfullt och så mycket befrielse. Det är så det är i dessa underbara sessioner. Något jag varmt rekommenderar alla är att göra en Personlig Reconnection.

Inga kommentarer: