lördag 8 november 2008

Lördag kväll - vila


Nu har jag städat klart. Felicia har åkt till sin pappa Patrik Det är ju fars dag imorgon.

Vi hade en väldigt intensiv och kul dag igår Felicia och jag. Vi hann med massor: Tvätta, handla på Willies, gå på banken, baka både kanelbullar och lussebullar. Kanelbullarna blev godast. En Reconnection och sedan Deeksha kväll på Hälsans Hus som vi avslutade med en bio: Vicky, Christina, Barcelona den var speciell och helt okey. Jag hade nog lite för stora förväntningar på den.

Idag har jag varit kontaktperson, kollat på tv och städat. En riktig slappedag. Jag skulle träna idag men det hann jag inte eftersom mor och barn försov sig så vi fick hålla på längre än planerat för att det skulle bli något umgänge idag. Gymet stängde 13.00 och jag kom inte hem förren 11.45 och med alldeles för lite marginal. Imorgon har de bara öppet när jag jobbar först som kontaktperson och sedan med min 15:e Reconnection så denna veckan blev det bara 2 gånger tyvärr, vilket gjorde mig besviken, men nästa vecka ska jag schemalägga 3 gånger. Jag vill komma i form och tycker det är kul att träna på Slim and Tone. De ska öppna i Malmö i nästa vecka tror jag.

Felicia kommer tillbaka till Lund på måndag för att resa till Göteborg på tisdag och allvaret däruppe. Härligt att ha min älskade dotter på besök!

Inga kommentarer: