söndag 2 november 2008

Novemberlov

Söndag kväll och det har varit en mycket lugn vecka. Lite lugnet före stormen för nästa vecka blir intensiv och full av spännande aktiviteter.


Jag har precis kommit hem från min underbara brors familj med mina 3 söta brorsbarn. Jag älskar er så! Vad sägs om denna PUSS drygt 1,5 åriga Loviza ger sin far här.

Min urgulliga brorsöner Zackarias och Zeth gungade med sin lillasyster och poserar gärna framför kameran för att komma med i min blogg så här är de på bild. Lilla syster satt
dock inte stilla i många sekunder. Så Loviza rakt framifrån blev det inte tal om.
Medan barnens föräldrar lagade mat så lekte jag med barnen. Det är härligt Loviza och jag lekte, bollade och läste sedan byggde vi lite inne i pojkarnas rum innan maten var klar.
Det var gott. Tack för maten!

Här har du Zeth både storebror och lillebror som går i förskoleklass och är 6 år en liten stund till.



Här har du Zacharias en riktig storebror som är 8 och ett halvt år och går i tvåan.

Tack för att jag fick komma och ha en mysig eftermiddag hos er idag godingar.

Fredag var jag på mingel och föredrag i stadshallen i Lund för företagare med temat effektivitet. Sov lite länge denna morgon så jag visade på effektivitet redan före minglet men var fortfarande lite sömnig när jag kom fram. Jag är faktiskt ganska dator effektiv. Det var hantering av e-post som berördes på ett fyndigt sätt. Efter det tog Maja och jag en shoppingrunda på Mårtenstorget och en fika på saluhallen. Vi har bjudit i Annette Carlström från Helsingborg den 28/11 till Hälsans Hus och är så glada att hon vill komma. Jag var på ett otroligt gott humör denna fredag förmiddag och det var så spännande och kul att gå och handla på torget.

Jobbat som kontaktperson några timmar denna helgen, lite färre än jag brukar. Ätit en 3-rätters meny på Klostergatans Fisk lördag kväll med en god vän som även är en av mina läromästare och hjälpare. Gott och trevligt - tack för fin service och trevligt sällskap.

Imorgon 8.30 är det dags för mig att börja på gym närmare bestämt på Slim and Tone ett mysigt gym bara för tjejer med ett träningssystem med både styrka och kondition. Det verkar passa mig perfekt med 20 olika stationer med en minut på varje. Lagom slitigt och inte uttråkande.

På eftermiddagen/kvällen imorgon går en massa auktioner ut så då blir det att skicka en massa mail och slå in paket. jag hoppas allt blir sålt på Tradera.

Hörs snart igen!

Inga kommentarer: