torsdag 13 november 2008

Tänk det otänkta


Morgonseminarium på tisdag med PA Stålhberg i IHM:s lokaler i Malmö. Riktigt bra var det, lite sugen blev jag på att gå någon av hans utbildningar. Vill du veta mer om detta se här.

Snabbt hem eftersom jag hade en Reconnection kl 11.00. Kom tyvärr inte tid eftersom föreläsningen slutade 10.35. Men det gjorde inget för mitt besök hade svårt att hitta parkeringshuset. Tog mig till gymet för andra gången denna vecka.

En riktig Malmö dag idag - efter gym passet återvände jag till Malmö igen för att besöka Marika och gratulera henne några dagar försenat eftersom födelsedagen inföll den 6 november.

Avslutade resan med att träffa en clairoviant cochande kvinna vid namn Liisa. Oerhört spännande och givande och jag är glad att jag tog beslutet att lägga tid och pengar på det mötet.
JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!

Inga kommentarer: