måndag 16 februari 2009

3000 besökare !!!


Så himla kul att min blogg hittats av dig och många flera. Idag har jag hållt Frigörande Dans i Folkuniversitetet regi och igår i egen regi i Lund och vi dansade Årets 4 årstider. Det var häftigt!


Annars har jag idag varvat arbete med sociala aktiviteter. Efter En Reconnection besökte jag min syster Frida som var hemma med gullungen Astrid som hade feber. Vi fikade, ritade och byggde pussel. Mysigt!


Efter Bjärred körde jag till Malmö och träffade Mia och åt lite mat. Lite krångligt var det eftersom det snöade och vindrutetorkaren fram har lagt av. Efter dansen åkte jag förbi Marika en stund och blev bjuden på te och fastlagsbulle, vilken överaskning.


Under helgen har jag testat Mötesplatsen som hade en gratishelg kring Alla hjärtans dag. Gud vad tidsödande: Inget jag tänker fortsätta hålla på med. Drömprinsen kommer säkert tids nog ändå.


Vi hade Deeksha/Oneness Blessing givaremöte på lördagen i Lund och vi var 23 stycken som träffades och hade internetkonferens med en Guide ifrån Oneness University. Knytkalas och massor med gott att äta. Ja ett härligt möte på många sätt. Både gamla och nya vänner.


Nu är det verkligen dags att hoppa i säng och jag har en behandling redan 9.45 imorgon bitti och sedan en massa att göra och många mail att ta tag i.


Ha det bäst alla därute!

Inga kommentarer: