tisdag 10 februari 2009

Dansa är underbart!


Och visst längtar vi efter våren nu - så här har du lite vårblommor
(och lite frukt) !

Idag har jag fått göra allt som jag brinner för. Coaching och Reconnective healing samt Oneness Blessing/Deeksha på förmiddagen. En fika på ett litet trevligt fik i Malmö med bara egenhändigt bakade kakor i bästa möjliga sällskap (min fina vän Mia) som aldrig läser på min blogg ;-). Frigörande Dans i Folkuniversitetets regi i Mazetti huset i Malmö. Så jättebra och proffsigt det blev med min nya IPOD. 12 personer kom och dansade - så härligt. Jag var alldeles hög av glädje efteråt. De verkade jättenöjda och glada allihop och sa att de längtade till nästa gång. Jag med!

Med dans söndag och måndag så får det bli gymmet på onsdag och fredag. Jag har ju fått ett nytt jobbigt program upplagt där som jobbar på helt nya och okända muskler. Jag har haft träningsvärk sedan i lördags och känner den fortfarande.

Gud vad kroppen blir glad när jag engagerar mig så i att röra på mig... För att inte tala om spegelbilden!

Det är en massa upphandlingar ute efter coacher för korttidsarbetslösa. Jag ska söka lite sådana uppdrag har jag bestämt mig för eftersom det är så kul att arbeta som coach och jag vill göra det mer.

På fredag blir det Oneness Blessing/Deeksha med vägledd meditation igen på Hälsans Hus i Lund klockan 19.00 så varmt välkommen att komma och prova på denna energiöverföring, du med!

Inga kommentarer: