måndag 23 februari 2009

Härligt att ha en kropp

Även om det är med förskräckliga skoskav på fötterna efter helgens vandring så är det så härligt med en lång varm dusch eller en frigörande dans för kroppen. Allt kan jag få varje dag är det inte lyxigt?

Idag har jag servat bilen på Lavi i Dalby och som vanligt var de lika trevliga och hjälpsamma som bara de kan vara. Lånebilen denna gången var en uppgradering mot förra gången jag servade bilen men det är lite ovant och otrevligt att köra en gammal Audi 80 som ingen ger någon kärlek. Utan backspegel inne i bilen var det faktisk mycket annorlunda. När jag återlämnade lånebilen såg jag att den låg i baksätet och förre låntagaren hade väl "glömt" och berätta att den gått av.


Denna dag gick jag upp tidigt och efter att ha lämnat bilen så åt jag gröt och sedan var det dags att städa båda toaletterna, dammsuga och torka golv. Härligt att ha det gjort. Maja bjöd mig på lunch på Klostergatans Fisk och sedan kaffe på Herkules som tack för att jag hållt hennes blommor levande mm.


Nu ska jag ta mig till Malmö och inspirera dansugna härliga människor att dansa Frigörande Dans sedan somnar jag nog tidigt i kväll.


See you soon!

Inga kommentarer: