torsdag 12 februari 2009

En snöig och kall torsdag


Igår fick jag gjort allt på min att göra lista. Så idag flyter jag med något ostimulerad må jag säga.


Igår var jag på gymet och följde mitt nya program. Det är jobbigare än mitt förra och mina 2 träningsdagar är nu onsdag och fredag eftersom jag har den Frigörande Dansen på söndag och måndag. Min kropp är glad eftersom den får röra sig så mycket nuförtiden. Jag har ofta dans i mig och speciellt kommer det när jag får göra bra saker eller får feedback på bra saker jag fått vara med och bidra till. Se själv på http://www.reconnective.se/upplevelse.html så bra det blir ibland. Jag älskar att ge healing och hålla i frigörande dans.


Saknar Maja min fikakompis som är i Indien.


Igår var jag på ett frukostmöte i Stadshallen och lyssnade på Carola Forsell och köpte hennes bok: 100 sidor för dig som hellre käkar taggtråd än kontaktar kunder. Lite mingel och jättetrevligt var det. Vi var närmre 300 som tagit oss dit denna snöiga morgon eftersom Lund fått flera cm snö under natten.


Imorgon fredag är det Oneness Blessing/Deeksha på Hälsans Hus i Lund kl 19.00. Vi blir 3 deekshagivare - Jag, Daniel och Bengt. Så du är varmt välkommen att komma och vara med på en lugn och härlig stund före helgen. Vi mediterar, samtalar och ger blessing.


Idag blev jag uppringd av en mycket fin man och vi gick och tog en lunch tillsammans på Govindas. Gott som alltid och massor med folk. Vi hade det jättetrevligt så det gör vi nog om.


Nu ska jag gå och vattna Majas orkideér, skänka lite till Pingstkyrkan och ikväll ska jag på ett 3 timmars föredrag på Skatteförvaltningen för att lära mig mer om hur jag ska redovisa mitt resultat i mitt företag. Det är ju snart dags att deklarera.

Inga kommentarer: