söndag 8 februari 2009

Söndag och dans

Felicia är hemma sedan i torsdags och har delat med sig av sin närvaro både hos mig och sin pappa. Vi har gjort en massa saker och idag reser hon hem. I flera dagar har vi hållit på att flytta min och hennes skivsamling till min nyinköpta Ipod Classic som har plats med 30 000 låtar. Det var på tiden jag förstod finessen med att samla musiken såhär och nu har jag ett smart system på gång när jag planerar inför min Frigörande Dans som förövrigt startar idag I Lund med 5 anmälda som var min minimi- och smärtgräns.

Jag är så glad för min dotter, min nya IPOD, mina nya kläder från Rabalder och att dansen startar upp idag.



Min mamma och Per har rest till Indien igen i 2 veckor och jag funderade ett ögonblick på att följa med men mitt visum hade gått ut och lite andra grejor stod ivägen som jobb och Den Frigörande dansen som starta upp i Lund idag och i Malmö imorgon. Så jag är fortfarande kvar i det kalla Sverige och det gråa Lund.

Jag har varit på bio och sett Benjamin Button i torsdags, en film som lite grann som Forrest Gump och klart sevärd även om jag tyckte den var lite seg i mitten.

I fredags var jag för andra gången denna veckan på gymmet. Det var en uppföljning och jag hade förbättrats i styrka ganska speciellt var att muskelmassan i kroppen ökat med över 2 procent på 3 månader. Sedan klarade jag alla övningar bättre oxå ;-).

På eftermiddagen gjorde jag en Reconnection typ min 20:e någonting. Härligt!

Igår lördag besökte jag och Felicia ingen mindre än Astrid, Frida och Fredrik i sitt nya hus. De börjar nu komma i ordning och där är jättefint. Det är bara trädgården de har kvar. Vi åt allihop semlor men Astrid ville inte ha den vi köpt till henne ;-(.

Här är en bild på gullungen Astrid tagen i somras.

Inga kommentarer: