söndag 1 februari 2009

Mitt hundrade inlägg


och mer än 2700 besök. Härligt att så många hittat hit och kommer igen. Den 1 februari idag en kort månad med mycket händelser. Det har snöat till och från hela dagen idag.


Denna dag har varit fullsmockad. Gick upp tidigt i morse för att jobba 4 timmar som kontaktperson. Sedan kvickt hem för att göra en Reconnection. En timmes planering av den Frigörande dansen för att sedan ta cykeln till K-Yogas lokaler och inspirera 5 deltagare till att dansa in egen dans. Nu hoppas jag bara att jag får fler anmälda tills nästa gång då kursen börjar på riktigt. Så jag inte får ställa in det i Lund. Det är en verkligen en underbar danslokal på K-Yoga.


Nu sitter jag hemma och telefonen gick varm när jag kom innanför dörrarna. Jag har kollat lite Supernatural och Elevent Hour och nu börjar det bli dags att hoppa i sängen. Jag har en Reconnective healing i morgon bitti igen.


Min nya hyresgäst flyttade in vid 19.30. Var snabbt inne och vände med en väska och fick nyckel. Så var det klart!


Fick ett vacker och vist bildspel av min vän Håkan. Lite klokhet som värmer i hjärta och själ. Se själv på http://www.adreamsmovie.com/.


I fredags var jag och hälsade på min syster med familj som flyttat till ett gammalt hus som de renoverat som nytt med gammal stil. Det var så smakfullt och fint. Per och Liss-Mari var där och de hade flyttat och pysslat hela dagen. Jag kom lagom till middagen och satt där och var avundsjuk en stund på min yngre syster med sitt fantastiska hus, sin vackre och kärleksfulla man och deras underbara barn; Astrid plus babyn i magen.

Inga kommentarer: