fredag 13 februari 2009

Solen skiner idag


Vi har minusgrader, fortfarande lite snö och is, här och där. Det var underbart att vakna till solsken idag och det har hållt i sig hela dagen. Jag har en behandling kl 17.00 och sedan bär det iväg till Hälsans Hus och ge Oneness Blessing. Jag hoppas det kommer många idag. Alldeles strax ska jag ta mig ut och köpa blommor som dekoration.


På gymet idag bjöd de på benmassage i Alla Hjärtans dag present till alla som kom och tränade. Köpte lite makrill på torget på vägen hem som blev en fin lunch. Nu ska jag städa lite och plocka fram behandlingsbänken igen. I brevlådan fick jag ett anonymt kort idag med texten "Saknar dig!" så här innan Valentine day. Kul men kanske lite fånigt, eller?


Jag måste ringa fönsterputsaren han kom ju inte innan jul så nu har det snart gått 1,5 år sedan fönstren putsades. Oh vad tydligt det syns när solen visar sig från sin finaste sida. Den till och med värmer upp här inne ;-). Trots att det är minusgrader ute.


See you soon!

Inga kommentarer: