tisdag 10 februari 2009

What a wonderful world...


Jag hade ett möte med en socialsekreterare idag på förmiddagen. Det gick ganska bra, det är inte helt enkla frågor vi diskuterade. Bitvis kändes det riktigt jobbigt kan jag säga. Jag ber om hjälp och får hjälp. Jag önskar det fungerade så för alla.
En fin film med en katt och ett rådjur hittar du här: A Wonderful World med Louis Armstrong
Jag har varit ute och ätit lunch på Kattesund med min vän Marie. Idag fick vi fiskgryta.
Klockan 16 har jag en Reconnective healing som bokades in i morse. Så jag fick packa upp bänken igen eftersom jag packat ihop den igår kväll. Jag får så mycket mer luft i arbetsrummet då. Men det var mycket välkommet. Så fler får gärna ringa och boka in sig...

Jag har en coach ansökan kvar att göra idag sen tar jag nog ledigt för dagen.

Inga kommentarer: