söndag 22 februari 2009

Söndag kväll


En trevlig helg med ledighet varvat med jobb. Har precis kommit hem ifrån Frigörande Dansen på K-Yoga. Idag bestämde jag mig för att låta människor komma och drop-in dansa from nästa söndag så att vi blir lite fler. Läs mer på http://www.levarp.se/ Dansen gick annars mycket bra och det är mycket uppskattat av alla som är med. Vi har dansat de 7 rörelserytmerna vilket jag ska göra om imorgon men då i Folkuniversitetets regi i Malmö.


Kontaktpersonskap har det varit mycket i helgen och alla möten har gått mycket bra. Så härligt! Vi har fått mycket snö denna helgen men nu har allt regnat bort och sportlovet i Skåne är förbi.


Igår lördag så träffade jag Maja en liten stund och sedan kom Mia till Lund och vi gick på bio och såg Revolution Road en tänkvärd men inte speciellt positiv film. Mia tyckte det var underbara skådespelarinsatser så det var det säkert. Jag gillar ju bättre glad filmer som tex Yes Man. Vi avslutade vår trevliga samvaro på Espresso House som jag besöker ofta så här i dejtingtider ;-).


Imorgon ska jag då äntligen serva bilen. Vindrutetorkaren la av för - ja nästan 3 veckor sedan. Det är min städa toaletterna vecka så det tar jag nog lite sent typ imorgon det med.


Nu är det bara att slappa och ha det bra resten av söndagen.

Inga kommentarer: