fredag 8 maj 2009

Deeksha i kväll


något som även marknadsförs som Oneness Blessing. Jag är så tacksam för alla redskap som jag fått tillgång till och alla gåvor Universum skänker mig. Idag har jag varit hos en Osteopat Jan-Åke Åkesson och justerat min "sneda kropp" mycket intressant att få gjort det som sker på min behandlingbänk med mina healingklienter utfört manuellt på mig hos Jan-Åke på hans behandlingsbänk. Kroppen känner och anpassar sig kvickt men vill ta det lugnt idag efteråt.


Jag åt en trevlig lunch i 2 timmar på Carlssons Trädgård med Jesper en annan Reconnective healer och andligt finnande person. Kul tack för det!


Sedan tog jag dagens kaffe med Maja på Espresso House vid stationen och planerade kvällens Oneness Blessing och meditation på Hälsans Hus i Lund. Du är varmt välkommen om du vill!


Igår så var det frukostmingel i Stadshallen som Lunds stad bjudit in företagare till och efter det tog jag bilen till Helsingborg då det ju är pappa vecka och min far sett fram emot mitt besök. Så vi åt sen lunch och pusslade. Min far var ganska stillsam och tyslåten men blev glad för de nya pusslen.


Jag tog en sedan länge omtalad fika med Anna från Ajkon och nu äntligen blev det av. Vi hade en trevlig och vänskaplig stund. Anna hade besökt John av God i Brasilien och det hade gjort ett väldigt stort intryck hos henne.


Sedan avslutades dagen med 2 Reconnective healingar så det var en härlig och inspirerande dag igår med.


Nu är det dags att ta en snabb vila innan dagens Reconnective healing och sedan är det dags för aktiviteten på Hälsans Hus. Kanske ses vi där?

Inga kommentarer: