onsdag 27 maj 2009

Sol - regn och sol igen


Idag har vi ett häftigt väder. Alla människor jag pratar med processar och deras humör och tankar växlar med.


Igår var jag och klippte mig hos en frisör i Lund för första gången. När jag cyklade på Stortorget stod de och delade ut värdecheckar på cykelhjälmar så den ska jag hämta alldeles strax senast idag. Solen strålade, jag och Maja tog en fika ute på Espressohouses uteservering. Sedan gick vi och betalade sista räkningen på tryckeriet som servat oss otroligt fint i helgen med all vår kopiering. Sedan berättade Maja att det var stekt strömming med potatismos på Kattesund så då gick vi dit och åt en sen mycket god lunch.


Livet är sååå gott!


Jag hämtade 2 fribiljetter till "The Proposal" kl 21 idag men har tyvärr ingen att gå med. Vill du följa med? Ring mig på 0734-161277. Efter det tog jag till Svedala och gratulerade min käre brorson Zackarias som fyllde 9 år i måndags med en fotbollsbok som han blev glad för. Per och Liss-Mari var också där så det blev ett litet kalas ändå även om det officiella kalaset inte är förren nu på lördag. Men då är ju både Per och Liss-Mari och jag i London.


Idag har jag tvättat 7 maskiner och det känns mycket bra och i princip allt har fallit på plats och bokats inför min resa till London när jag ska gå Level 2 och 3 om 1,5 vecka. Jag har ställt in en hel del idag (gymet och annat) med stor hjälp av andra men nu ska jag i alla fall ta och hälsa på Astrid och Frida en stund innan bion.

Inga kommentarer: