lördag 23 maj 2009

Härliga tider


Hur kan allt bli bättre än det som händer nu?


Det ser ut som jag ska resa till London en tredje helg på 4 veckor. Det drar i mig och flera vänner till mig att åka till Level 2 och 3 den första helgen i juni och på nu på fredag den sista helgen i maj ska jag till London och gå en Kurs i "Now what? A radically different approach to money and your financial life for these changing times" i 2 1/2 dagar. ACCESS ger mig verkligen just access till mer i livet och som vanligt älskar jag mitt liv!!!


How does it get any better than that? Jag är nog en av de mest lyckliga människorna i världen...

LÄTT !!!


Jag håller på att samla på mig fler vertyg i min redskapslåda och bara de sista dagarna är det enormt så många redskap som delas med till mig. Så nu ska det ut på http://www.levarp.se/ på måndag ska det kunna bli dags för det... 1 hel dag kvar av underbara clearingsprocesser och fantastisk häpnadsväckande kunskap innan Kacie Crisp reser vidare till Irland. Jag har bjudit hit henne igen i augusti - så kanske du vill vara med då?


Niclas ger Helle en andra massage denna weekend och Kacie fick en före henne och sedan är jag erbjuden en så jag får se hur trött Niclas blivit innan jag antar erbjudandet. Sedan går vi ut någonstans och äter alla 4 tror jag. Lund visar sig från sin bästa soliga sida denna lördagkväll.

Inga kommentarer: