fredag 15 maj 2009

London idag!


Solen skiner, jag vaknade mycket tidigt och i eftermiddag reser jag till London. Jag hoppas på att få till en fika på Kastrup med min danske vän Helle innan planet lyfter 18.00. Nu ringde Helle och vi träffas kl 15.20 på Kastrup. Livet är helt perfekt!


Det har varit en hel del jobb och förberedande inför att Kacie Crisp kommer till Lund och jag har en massa inköp till kurserna att göra samt behöver hitta fler behandlingsbänkar till onsdag kväll. Annars har jag hyfsad koll och ser fram emot att fördjupa mig ytterligare inom Access nästa långhelg precis som många andra.


Besöket hos Osteopat Jan-Åke Åkesson var bra, mycket bra. Min kropp älskar den frihet som sätts i omlopp i kroppen efter besöket där och vill bara komma igen och igen. Lätt att bli "addicted" Jag bokade ingen ny tid utan tänker avvakta tills det är lite lugnare omkring mig om ca 3 veckor blir det väl.


Att planera in gymuppföljning dagen efter var ingen höjdare då det värkte i kroppens axelparti så fick det bli ett lättare gympass istället. Sedan tog Maja och jag en underbart god lunch på ett fullsatt Govindas även om klockan var över 13.00. Det regnade rejält när vi gick hem så vi fick låna ett paraply som skyddade oss hela vägen hem igen.


Efter lite kontaktpersonsskap på bibblan ett väldigt mysigt ställe tycker jag så hade jag bestämt möte med min fine vän Paul som också gick Barsutbildningen i söndags. Vi skulle byta Bars dvs göra denna fantastiska behandling på varandra. Så efter en trevlig fika hemma hos mig -fikat var spartanskt men sällskapet var utmärkt så satte vi igång att byta. Länge och väl gav vi Bars så jag blev så full i skratt på slutet och klockan var nästan 23.00. Bars kan man säga är lite likt huvudmassage då man aktiverar Bars energin och trycker på 32 olika punkter som står för olika saker och tankesätt om bla glädje, sorg, åldrande, kroppen, medvetenhet, sex osv.


Ja och nu har en ny solig dag börjat och jag ska duscha, packa klart från en nästan obefintlig början. Maja skulle titta över för vi skulle se över en text tillsammans om Oneness Blessing. Sedan ska min vän Cina komma in på en fika och sedan bär det iväg till Kastrup.


Jag älskar mitt liv och min semester!

Inga kommentarer: